DODACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
Provozovna ( obchod, reklamace ) – nám. Svobody 160, 76315 Slušovice
VRATKY A REKLAMACE POSÍLEJTE, PROSÍM, NA ADRESU:
Obchod s dřevěnými hračkami, nám. Svobody 160, 76315 Slušovice
Platbu objednávky je možné provést:
- v hotovosti při osobním převzetí
- dobírkou v místě určeném kupujícím v objednávce v CZK nebo EUR měně
- platby v CZK: bezhotovostně převodem předem na účet prodávajícího č. 2100207251/2010, vedený u společnosti Fio banka, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“). Jako variabilní symbol slouží číslo objednávky
- platba v EUR : IBAN – CZ2220100000002500207285
V případě bezhotovostní platby je objednávka potvrzená v momentě připsání platby na účet prodávajícího.
V případě, že je způsob dopravy smluven na základě speciálního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
Smluvním přepravcem prodávajícího společnost PPL a Zásilkovna
Ceny přepravy:
1.Zásilkovna:
Platba dobírkou : Kč 99,-
Platba převodem předem: Kč 79,-
- PPL
Platba dobírkou – Kč 140,-
Platba převodem předem – Kč 110,-
Výdejní místo PPL – platba předem Kč 100,-
Výdejní místo PPL – platba dobírkou – Kč 130,-
3.Osobní vyzvednutí – ZDARMA
Prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, kupující je povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží ve lhůtě stanovené pro vyzvednutí zboží a balík se vrátí zpět prodávajícímu, je prodávající oprávněn požadovat po zákazníkovi poplatek za náklady spojené s obousměrnou přepravou a balením ve výši 200 Kč (slovy: dvěstěkorunčeských)
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. V tomto případě je kupující povinen náklady uhradit předem na účet prodávajícího.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží. V případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a zapsat poznámku o poškození obalu do přepravního listu. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu (přepravního listu) kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.
REKLAMACE – porušení zboží při přepravě – POSTUP
Většina balíků chodí naprosto v pořádku, ale bohužel se někdy může stát, že přepravce po cestě k Vám zboží rozbije, či nějak znehodnotí. Obratem Vám pošleme nové zboží, ale je nutno doložit následující podklady:
Reklamaci je nutno nahlásit do 48 hodin od obdržení balíku, jinak nemůže být uznána.
- Pokud je obal viditelně poškozen, i minimálně, nebo karton znehodnocen, promáčknut aj.,příjemce je povinen sepsat s přepravcem Zápis o škodě. Pokud je karton hodně poničen, prosím, zásilku nepřebírejte a uveďte to do přepravního listu.
- Prosíme taktéž o následující fotodokumentaci, aby mohla být reklamace uznána:
– foto celého balíku se štítkem přepravce, v místě, kde je karton poškozen – i miminálně. pokud poškozen venkovní obal není, tak foto balíku se štítkem přepravce z jakékoli strany.
– foto uvnitř balíku, jak bylo zboží zabaleno
– foto poškozeného zboží
– zboží ani obal nevyhazujte, obal ponechejte, je možné, že si přepravce vyžádá více fotodokumentace
Děkujeme za pochopení, usnadníte nám reklamační proces a Vy budete mít obratem nové zboží.